miercuri, 25 august 2010

Bine v-am gasit

Am acest blog de ceva vreme, dar pentru ca nu ma pricep bine la scris, am preferat sa urmaresc alte fete ,iar eu sa fiu mai tacuta. In general urmaresc bloguri de make-up pt ca sunt pasionata de ceva vreme. Tot timpul am fost dar am considerat ca este o pierdere de timp sa stau prea mult in fata oglinzii.

Dar asta pana acum 6 luni, cand un amic mi-a facut o poza, cu telefonul cei drept, si m-am cam speriat de tenul meu.Tenul meu, care altadata era fin ca un fund de bebelus acum e plin de pistrui ,ridulete si pori mult prea deschisi. Deh... am si ceva ani ;)

Si am inceput incet..... mai intai un fond de ten.... care nu l-am nimerit tare bine, apoi un fard de ochi care l-am avut prin casa , apoi o pudra de pe ebay si tot asa pana mi-am facut o micuta trusa.

Acum urmaresc fete care se pricep si incerc sa fur de unde pot :D.

Sper ca asta sa nu fie singura postare si sa fiu oarecum motivata.

Urmatoarea postare va fi un review. O sa ma gandesc mai bine cu ce sa incep. Probabil cu fardurile care le am in dotare ;)

Sa aveti o zi frumoasa.
Va sarut!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu