joi, 26 august 2010

Gelul de curatare


Am vazut zilele trecute, la fete pe bloguri, un tag : "Ritual de frumusete". Eh, eu nu vreau sa va spun ritalul meu, pentru ca de cele mai multe ori dimineata, doar dau un gel si crema si o tai la munca.
Dar o sa va vorbesc de gelul meu de curatare. Nivea Natural Beauty

Stiti, eu nu prea cred in reclame. Cand l-am cumparat, cautam ceva pentru ten uscat si altceva decat Garnier pe care le-am tot folosit in ultimul timp.
In fata standului in supermarket, grabindu-ma, ca de obicei, am pus mana pe asta si am fugit. Mi-a fost suficient sa citesc ca e pentru toate tipurile de ten, si pe drum spre casa am constatat ca miroase si bine.
Nu eram sigura ca o sa-mi faca bine la fata mea uscata, pe care daca uit cumva sa o ung....plang toata ziua de usturime si din cauza senzatiei de fata stransa.Am sperat doar sa-mi curete bine fata de impuritati.


Nici macar nu l-am folosit in seara respectiva.

A doua zi dimineata, binenteles ca l-am luat in primire.Mi-am clatit fata, am pus gel in palma si am inceput sa-l masez pe fata.Toate bune, nimic deosebit. Efectul vroiam sa-l vad dupa ce ma sterg de apa. M-am perindat prin casa un pic, sa ma usuc bine, sa-mi pot aplica crema si surpriza. Nu simteam fata ca se strange :D. Apoi m-am uitat si in oglinda. Intr-adevar reclama are dreptate. Lumineaza fata, o lasa curata si nu musai ca o intinereste , dar ii da un aspect prpaspat.Si lasa pielea asa de fina........

Seara a mai avut de trecut un test.Spalarea dupa demachere. Pot spune ca nu am avut ce sa curat cu tonic. Mi-a lasat fata perfect curata. Il ador :D

Ceva negativ? Pretul poate, sau poate trec eu printr-o perioada mai grea.

Voi l-ati incercat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu