marți, 31 august 2010

Crema hidratanta

Dupa cum spuneam am tenul foarte uscat. Daca uit cumva da dau o crema, toata ziua ma ustura si ma strange. Nici macar fondul de ten nu ma salveaza. in tinerete nu obisnuiam sa ma dau cu crema.Pur si simplu aveam un ten normal care nu necesita nimic , dar pe la 31 de ani au inceput problemele. Si am inceput cu o crema de la Elmiplant. Sunt asa de multi ani incat nu-mi mai aduc aminte ce si cum, stiu doar ca la cateva zile o colega de servici m-a intrebat ce am facut ca am tenul mult mai luminos dar nu am dat importanta.

Apoi am trecut la Garnier . Le-am incercat pe toate. Cu miere si lapte, cea roz ,cea verde....nu prea faceam diferenta si nici in prezent nu o fac. Stiu doar ca trebuie sa nu ma mai usture fata.

Am avut totusi o crema de la Nivea care imi placea mult.Intra foarte repede in piele si imi facea tenul catifelat si parca nu-mi transpira fata asa de rau.

In vara asta am suferit foarte mult. Ma cremuiam si apoi cand aplicam fdt se facea toata fata numai broboane de sudoare. Binenteles ca pana la servici ajungeam fara fdt.

Deci, in principiu nu am o crema preferata si nici nu am fost inebunita dupa o crema anume.

Acum va astept pe voi sa-mi recomandati ceva

5 comentarii:

  1. Eu folosesc o crema Gerovital H3 lift hidratanta cu spf 15. Am cumparat-o pt spf si acum sunt obsedata de ea:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna - te invit la un concurs :
    http://thingsbyms.blogspot.com/2010/09/un-nou-concurs.html

    RăspundețiȘtergere
  3. @camelcutza : o sa o iau in considerare. imi place sa incerc lucruri noi ;) ms

    RăspundețiȘtergere
  4. Neata, tenul foarte uscat are nevoie de ingrijire speciala. Daca nu faci fata doar cu crema (dermatologii recomanda in general cremele din farmacii), trebuie sa folosesti masti de hidratare pe care sa ti le aplici cam de cate ori simti ca te stange pielea. Poti sa iti cumperi masti hidratante sau poti sa iti faci singura. Cel mai simplu este sa iti aplici miere pe fata, iar cand se usuca, sa o indepartezi cu putina apa calduta, sau poti sa aduagi si putina banana pasata. Have fun, in orice caz are un gust foarte bun.
    Cu drag, Durasel

    RăspundețiȘtergere
  5. @durasel : folosesc si masca, dar despre asta o sa scriu intr-un post ;)

    RăspundețiȘtergere